Naročilo servisa / prijava težave

Pozdravljeni.

Ta stran je namenjena za vzpostavitev stika z našimi serviserji. Če ste že naša redna stranka in imate uporabniško ime in geslo, se prijavite in oddajte zahtevek v sistemu za oddajo zahtevkov.

Če še nimate našega uporabniškega imena in gesla, oddajte zahtevek kot gost.

Oddaj zahtevek kot gost

Pošiljanje računalnika/naprave na servis

Preden pošljete vaš računalnik, priporočamo da naredite varnostno kopijo vaših podatkov. Kopijo naredite na zunanji disk ali USB ključek primerne velikosti. Sicer vedno pazimo, da ne posegamo v podatke ali da se podatki ne izgubijo, vendar vseeno nismo odgovorni za izgubo vaših podatkov.

Od vas potrebujemo:

  • kontaktno telefonsko številko, e-mail in naslov, kamor želite, da vam vrnemo pošiljko
  • geslo, če je vaša naprava zaklenjena (potrebujemo za namen testiranja naprave)
  • opis napake ter okvare na računalniku oz. napravi, ki jo pošiljate

Vaš računalnik oz. napravo dobro zapakirajte. Predlagamo, da jo zapakirate v originalno škatlo ali škatlo podobne velikosti in jo napolnite z zmečkanim papirjem, tako, da se izdelek ne premika.

Paket pošljite po Pošti Slovenije na:
Think IT d.o.o.
Lackova cesta 78a
2000 Maribor

Za lažje pošiljanje in da ne pozabite na kakšen pomemben podatek, si s klikom na spodnjo ikono prenesite obrazec, ki ga izpolnite in priložite k paketu.

Pomoč na daljavo

Svojim strankam in drugim naročnikom nudimo tudi pomoč na daljavo. S to storitvijo omogočamo strankam hiter odziv in rešitev marsikatere težave, ki jo zlahka uredimo preko interneta z dostopom do namizja vašega računalnika.

Medtem ko serviser popravlja vaš računalnik, lahko vi spremljate kaj počne, tako da imate popolni nadzor nad tem, koliko časa je porabil za popravilo in do katerih dokumentov dostopa. Zato je pomoč na daljavo popolnoma varna, prav toliko kot obisk serviserja pri vas.

Za pomoč na daljavo uporabljamo program TeamViewer.

Program si namestite s klikom na spodnji gumb.

TeamViewer Quick Support